Wij zijn Albert en Mara en wonen negen maanden per jaar in Spanje en zijn drie maanden verdeeld over het jaar met vakantie in Nederland vanwege onze kinderen en kleinkinderen.

dinsdag 6 mei 2014

Onze oudste zoon is vandaag jarig

Hoera onze oudste zoon, de vader van kleinzoon Viggo, is vandaag jarig en wij als ouders feliciteren hem van harte. In 1973 werd hij geboren in het voormalige Boerhaave Ziekenhuis in Harderwijk. Bijgaand een foto van de ingang van het ziekenhuis in de jaren 70. Pure nostalgie, maar ook de auto's van toen! Grtz Mara


Op de vorige foto zag je rechts nog een klein deel van de toren, het toen al oude gedeelte van het ziekenhuis.
Ik lag beneden in de kamer, links van de markies, met uitzicht op de tuin die aan de achterkant lag.


17 opmerkingen:

Marja zei

Een dikke proficiat met de verjaardag van Raymond.

Billy zei

wens 'm van harte!!!

די מריו zei

Ja dit is herkenbaar, ik kom er elke twee weken nog langs. Gefeliciteerd met jullie zoon.

Love As Always
Di Mario

rietepietz zei

van harte gefeliciteerd met de nu 41 jarige zoon !

Ria zei

Gefeliciteerd met de jarige.

Toevallig heette mijn oudste(helaas op 20e jarige leeftijd overleden) ook Raymond. Hij werd geboren in 1963. Genoemd naar een sporter die bij een sportwedstrijd werd geweigerd vanwege zijn huidskleur.
Groetjes, Ria

Anita zei

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!!! :-)

Laura Buszewski zei

Hartelijk Gefeliciteerd met jullie Zoon Albert y Mara .

Mooie foto's en ja ik vind de auto's van toen 1950 tot in de '70 jaren echt mooi ook bij het zien komt me de interieur lucht in mijn neus.

Nogmaals Gefeliciteerd xxx

Liefs Laura

Wim zei

Gelukkige verjaardag Raymond :-)

Marjolijn. zei

Van harte proficiat voor en met de jarige job...!!

merel zei

van harte proficiat voor je zoon

gerdaYD zei

O wat jammer, ik ben een dag te laat maar mag het toch nog, op de valreep? Een wel heel dikke proficiat lieve zoon van de al even lieve Albert & Mara!
Wat een mooi, nostalgisch log is dit geworden, heerlijk om zo ven in de tijd terug te kijken!

John zei

Van harte gefeliciteerd met jullie oudste zoon! Hij is net wat jonger dan mij.
Dit ziekenhuis doet me denken aan het St. Johanna ziekenhuis in Goes. Terwijl het er toch anders uit ziet.
Anyway, een hele fijne dag.

OT: ik download nooit via YouTube, maar wil morgen best even kijken. Vandaag geen tijd voor.
grts

astridvanbeers zei

Van harte geeliciteerd met jullie zoon

Chantal zei

Gefeliciteerd, een half jaartje jonger dan ik zie ik...

Trees zei

Van harte gefeliciteerd! Leuke foto's!
Ja, onze zoon wordt volgende maand 41... waren we toch ongeveer gelijk zwanger van onze oudste Mara :-).
Waar zijn die jaren gebleven hè...

FRANK103 zei

Gefeliciteerd!

Renesmurf zei

Van harte gefeliciteerd! En wat is dit logje een mooi kado!