Wij zijn Albert en Mara en wonen negen maanden per jaar in Spanje en zijn drie maanden verdeeld over het jaar met vakantie in Nederland vanwege onze kinderen en kleinkinderen.

zaterdag 21 mei 2016

Zwijmelen op zaterdag met Bobby Vinton

Rood is de kleur van de liefde en vandaag nemen wij een duik in het grijze hitverleden.
We gaan terug naar 1962 toen Bobby Vinton met dit nummer een grote hit scoorde.
Zowel Albert als ik wensen jou een goed weekend. De zaterdag wordt warm èn mooi.
Grtz Mara



Voor meer Zwijmelen op Zaterdag, klik hier.

14 opmerkingen:

natasja zei

Grappig... hoe de titel van dit nummer aansluit bij de Zwijmel van Dwarsbongel.

Marja zei

Dank voor deze heerlijke zwijmel. Pure romantiek.

Melody Steenkamp zei

Mijn geboortejaar, ik ken het wel maar niet van toen natuurlijk ;-)
Leuk om weer eens te horen.

Fijn weekend

Ria zei

Oh heel bekend ik zing het zacht mee.

Lieve groetjes, Ria

Rianne Deinum zei

Mijn neus past bij dit nummer..

Fijn weekend (wat er nog van over is..)

Renesmurf zei

Een plaat die perfect bij deze steeds zonnig wordende dag past!

Dwarsbongel zei

De rode bloemen zijn IN deze keer...! ;)
Brengt me even terug naar mijn kamer bij mijn grootouders, toen ik mijn eerste baan had bij de RU Groningen: als mijn oma omstreeks de tijd dat wij nu vaak onze ZOZ's plaatsen, "boven" nog muziek hoorde, stond ze prompt onderaan de trap te roepen dat het al Zondag was...

gerdaYD zei

Een grijs verleden zou ik dat niet noemen, eerder een rood! Wat is het weer heerlijk zwijmelen op jullie blog, het voert me terug naar die jaren van puberteit toen we allemaal druk op zoek waren naar de liefde!

Marjolijn. zei

Mooie rozen...!
Fijne zondag.

Nietzomaarzooo zei

Romantiek ten top. Was het leven maar een hitsingle :)

Trees zei

Oh een heerlijk nummer van een zanger met een heerlijke stem!
Ik houd er ook van! Die oudjes! :)
Salu2

FRANK103 zei

Vandaag hebben we Marco Borsato die over rood zingt, dat spreekt mij meer aan.

gerdaYD zei

Goede morgen Albert en Mara. Eventjes een antwoord op je vraag: ik zet de link hier maar nog eens neer: http://p1917a.blogspot.be/.
Fijne nieuwe week hé ook al gaan we die precies niet sporend in op jullie blog...

Frederique zei

Heerlijke zwijmel. Leuk om het weer eens te horen.

Liefs Frederique