Wij zijn Albert en Mara en wonen negen maanden per jaar in Spanje en zijn drie maanden verdeeld over het jaar met vakantie in Nederland vanwege onze kinderen en kleinkinderen.

zaterdag 11 juni 2016

Zwijmelen op Zaterdag met Inner Circle

Deze leuke Reggae song van "Inner Circle" werd uitgebracht in 1993 en werd nummer 1
in Duitsland, België, Nederland, en nummer 3 in Engeland.
Met deze zomerse zaterdag en een lekker drankje erbij kan
mijn dag niet meer stuk. Dans je gezellig met ons mee?
Grtz Mara


Voor meer Zwijmelen op Zaterdag, klik hier.

13 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Een vrolijk deuntje om het weekend mee te beginnen..!
Fijn weekend.

Marja zei

Hier worden we vrolijk van. De motregen negeren we gewoon. Dank voor dit zonnige nummer.

Nietzomaarzooo zei

Daar komt de zon gewoon van terug! Lekker nummer.
Fijn weekend.

Ria zei

Ja leuk om te horen. Bij ons is het weer zonig en temperatuur precies goed. Dans lekker met jullie mee:-)

Lieve groetjes, Ria

FRANK103 zei

Heerlijke plaat, ik zit nu te genieten in de tuin, ipad in de ene hand, koude radler in de andere hand. Toch een vakantiegevoel!

Rianne Deinum zei

Heerlijk mee zitten swingen en bijna mijn haar losgegooid… ;-)

Dwarsbongel zei

Vrolijke zomerhit! Laat het mooie weer maar terugkomen, het is hier nu bewolkt. Laatste dagen hier ter plekke weinig te klagen gehad overigens.

Melody Steenkamp zei

past prima bij het weer,

fijn weekend

Renesmurf zei

Ja, dat is een heerlijk zomers nummertje, eentje van alle tijden!

gerdaYD zei

En natuurlijk dans en zwijmel ik met jullie mee! Voor het lekker drankje pas ik wel, of het zou zonder alcohol moeten zijn *wink, big smile*

Frederique zei

Heerlijk nummer! Reggae is echt mijn ding. Ik heb even zitten swingen.

Liefs Frederique

Anoniem zei

Zo lekker dit nummer... In gedachten dwaal ik af naar een schooluitwisseling in Duitsland van bijna 23 jaar geleden toen dit nummer elke avond meermaals gedraaid werd op elk feestje! Fijne en mooie tijd, en laat het besef groeien dat de tijd vliegt!

Trees zei

Een heerlijk nummer!
Lekker zomers op de een of andere manier!
Salu2