Wij zijn Albert en Mara en wonen negen maanden per jaar in Spanje en zijn drie maanden verdeeld over het jaar met vakantie in Nederland vanwege onze kinderen en kleinkinderen.

zaterdag 25 juni 2016

Zwijmelen op Zaterdag met Mary Hopkin

Uit 1969, het jaar dat we elkaar ontmoet hebben het nummer Goodbye,
geschreven door Beatle Paul McCartney voor Mary Hopkin.
Wij hebben er goede herinneringen aan want ònze trein rijdt na al die
jaren nog stevig door op de rails. Af en toe zwaaien we naar
andere mensen die langs de lijn staan.
Fijn weekend en zwijmel met ons mee.
Grtz Mara

Voor meer Zwijmelen op Zaterdag, klik hier.

19 opmerkingen:

Dwarsbongel zei

Nostalgisch stukje muziek! Ik verbaas mij wel over de acoustische gitaar en de klankkleur die me aan elektronische experimenten van The Beatles doet denken. Toch blijft het mooi!

Mara zei

@Dwarsbongel: Hier vast over heen gelezen Gauke.
Uit 1969, het jaar dat we elkaar ontmoet hebben het nummer Goodbye,
geschreven door Beatle Paul McCartney voor Mary Hopkin.

Marja zei

Heerlijke nostalgie. Samen gelukkig vanaf 1969. Proficiat.

http://hartelijkehothulk.wordpress.com/ zei

Heerlijke song door een mooi meisje gezongen.

http://hartelijkehothulk.wordpress.com/ zei

Heerlijke song door een mooi meisje gezongen.

Trees zei

Heerlijk om weer eens te horen!
Fijne zwijmeldag!

Nietzomaarzooo zei

Die herken ik nog wel. Fijne zangeres en voor jullie was het eigenlijk meer HELLO!

Fijn weekend.

FRANK103 zei

Ja, een goude oude! Het filmpje zelf kan tegenwoordig niet meer zo, dan moet de zangeres echt beter playbacken!

Renesmurf zei

Lekker kort en helder liedje, eentje waarvan je je niet voor kan stellen dat die ooit niet bestaan heeft.

Melody Steenkamp zei

Mooi nummer ondanks de leeftijd ervan....

Gefeliciteerd met de stabiliteit van jullie trein, wij volgen jullie op de voeten, sak mar segguh.... het onderwerp van dit lied is op jullie en op ons niet van toepassing, GodZijDank

Fijn weekend

Ria zei

Heerlijk om weer te horen. Ik zing het hier mee.
Lieve groetjes voor jullie samen, Ria

riet epietz zei

Een lekkere gouden oude, prachtige heldere stem die zelfs op lappie( met slecht geluid) klinkt als een nachtegaaltje. De gitaar klinkt trouwens ook geweldig.

Frederique zei

Heerlijk nostalgisch nummer. Voor ons ook nog steeds geen Goodbye, na bijna 41 jaar. Elkaar leren kenen in 1973.
Fijne week.

Liefs Frederique

Kiekplaotiesenzo zei

ja, schitterend !!! en ik maar meezingen .......

gerdaYD zei

Dat is mooi verwoord: jullie trein die al zoveel jaren nog stevig op de rails rijdt waarin jullie zo af en toe eens naar ons zwaaien!
Leuk dat jullie elkaar in 1969 ontmoeten, in hetzelfde jaar zijn wij getrouwd...
Mary Hopkin... onverbrekelijk met goede herinneringen verbonden!

Dwarsbongel zei

@Mara: Ik ken het nummer goed hoor, en ik weet ook van de samenwerking. Ik reageerde alleen op het verschil tussen wat ik hoor en wat ik zie... ;)

Mara zei

@Dwarsbongel: Bedankt voor je laatste reactie Gauke. In dat licht gezien heb je helemaal gelijk. Lees ook even de opmerking van Frank103 hierboven.
Grtz Mara

jokezelf.nl zei

Heerlijke muziek. 1969 ligt nog vers in mijn geheugen. Ik kwam van de middelbare school, zou dat jaar 18 worden èn ik kreeg vaste verkering met wat mijn eerste echtgenoot en de vader van mijn kinderen zou worden. Het was een fantastische zomer! Jullie trein rijdt nog, maar de onze stopte na 25 jaar met wederzijds goedvinden.
Helaas werd mijn tweede trein, die begin 2007 begon te rijden, eind vorig jaar uit dienst genomen omdat de machinist - tegen ons beider zin - gedwongen moest afhaken.

garboj58 zei

Heerlijk nummer, enorm leuke uitvoering van dit vrolijke liedje....