Wij zijn Albert en Mara en wonen negen maanden per jaar in Spanje en zijn drie maanden verdeeld over het jaar met vakantie in Nederland vanwege onze kinderen en kleinkinderen.

zaterdag 9 juli 2016

Zwijmelen op Zaterdag met Radio Caroline

We zijn met zomerreces.
Met deze Tony Blackburn Breakfast Show uit 1965 op
Radio Caroline on one-nine-nine 199 MW (Medium Wave = de Middengolf) op jouw
transistor radio, wensen wij jou een mooie zomer toe. Geniet er met volle teugen van.
Pirate Radio op z'n best. Zeker als je dit echt hebt meegemaakt in die tijd.
Grtz Mara

Voor meer Zwijmelen op Zaterdag, klik hier.

15 opmerkingen:

Marja zei

Geniet van jullie reces. Ik ga later uitgebreid smullen van deze songs. Echte nostalgie.

gerdaYD zei

Goede morgen A & M. Blij dat jullie toch even jullie zomerreces doorbraken om voor ons weer een mooi zwijmellog te maken!

Trees Van der Vliet zei

Zomerreces, ook geen zwijmelen meer.. Moet kunnen!
Geniet ervan, lk ga dit straks lekker helemaal afluisteren, heerlijke muziek! Ja, ook mijn tijd hè..
Lieve groetjes en geniet van jullie pauze!
Salu2

Melody Steenkamp zei

Niet geheel mijn tijd maar dat mag de pret niet drukken


wens jullie een fijne zomer toe.

garboj58 zei

Geniet van jullie zomer reces, heerlijk om ook muziek uit andere tijd te horen, muziek is bij mij eigenlijk altijd zo goed als tijdloos...

Dwarsbongel zei

Jaja, de oudjes doen het nog best.
De Noordzee-piraten konden wij nooit zo goed ontvangen. Ik luisterde 's avonds naar de Engelstalige uitzendingen van Radio Luxemburg, die zat verder weg maar was goed te ontvangen.

Ria zei

Ik heb vanmiddag via Marja geprobeed bij jou te reageren. Het lukte niet. Ik heb genoten van jou muziekkeus en ja radio Caroline dat was het toen helemaal.
Ik wens jullie beiden een fijne zomer met de schatjes :-)
Lieve groetjes, Ria

Rianne Deinum zei

Ik ben van iets later maar de meeste nummers ken ik wel, net als Tony Blackburn… Leuk om weer eens te horen..

Nietzomaarzooo zei

Ook ik ben te jong om dit live te hebben gehoord, maar herken het wel. Ook de stem van de DJ inderdaad.
Fijne zomer met de kleinkinderen.

Renesmurf zei

Van hetzelfde, een fijne zomer! Geniet er van! En keer terug wanneer de zin er weer is.

http://hartelijkehothulk.wordpress.com/ zei

GEWELDIG!
Heerlijke nostalgie

FRANK103 zei

Fijne vakantie! Dit is wel van voor mijn tijd, hoewel ik de muziek wel ken.

tagrijn zei

Radio Caroline, Veronica enz. Ik herinner het me nog goed, dacht ik. Maar nee, Caroline was dus een Engelstalige zender en ik heb me steeds herinnerd dat het een Nederlandse zender was.

gerdaYD zei

Jullie zijn inderdaad in zomerreces zie ik want zelfs het wekelijks zwijmelen op zaterdag is er precies ook al bij ingeschoten, jammer en helaas...

gerdaYD zei

Nog altijd in zomerreces zie ik en ik hoop dat jullie er volop van genieten!