Wij zijn Albert en Mara en wonen negen maanden per jaar in Spanje en zijn drie maanden verdeeld over het jaar met vakantie in Nederland vanwege onze kinderen en kleinkinderen.

zondag 25 september 2016

Ford Mustang uit 1969

Gisteren heeft Albert foto's gemaakt van een Ford Mustang uit 1969 op de Boulevard in Los Boliches. De eigenaar, Rafael Miro een Spanjaard, bood ons na het maken van de foto's een drankje aan. We hebben leuk over oldtimers gesproken. Natuurlijk moest m'n lief even achter het stuur gaan zitten.
Grtz Mara
- Click on photo to enlarge -

4 opmerkingen:

Renesmurf zei

Nou, dat staat hem goed hoor, leuke wagen!

tagrijn zei

Zo, daar zit meneer goed in! De foto van de volle maan is trouwens geweldig! Zou je zo0maar een prijs mee kunnen winnen.

FRANK103 zei

Schitterende auto Albert, daar ruil ik graag mijn Focus tegen in! De nieuwe Mustang, daar heb ik laatst in de showroom ook in gezeten, dat is een coupé versie van de Mondeo, maar ook erg fraai! Dat motiveert zeker om een staatslot te kopen, en als ik dan een prijs win waarvan ik een zo'n nieuwe Mustang cabrio kan kopen kom ik die je in Los Bolichos laten zien!

gerdaYD zei

Goede morgen A & M. Hoe de liefde voor oldtimers mensen bij elkaar kan brengen hé, misschien groeit daar een mooie vriendschap uit... Maar in elk geval heb je er een heerlijke foto aan overgehouden!