Wij zijn Albert en Mara en wonen negen maanden per jaar in Spanje en zijn drie maanden verdeeld over het jaar met vakantie in Nederland vanwege onze kinderen en kleinkinderen.

zaterdag 22 oktober 2016

Nog volop nazomer in Andalucia

Het is nog steeds volop nazomer aan de Costa del Sol in Zuid Spanje. Toen we op donderdag 16 oktober 2016 's middags in Málaga stad terug liepen naar het station Málaga Centro was dit de temperatuur. Ruim 10 graden verschil met Nederland en België.
Grtz Mara
- Click on photo to enlarge -

3 opmerkingen:

gerdaYD zei

Goede morgen A & M. Ik heb deze foto op jullie FB zien voorbij komen (je hoor, ik volg jullie daar ook!) en eerlijk gezegd ben ik een heel klein beetje jaloers op jullie, wat een mooie nazomer hebben jullie daar! Dit is genieten... maar dat moet ik jullie natuurlijk niet zeggen levenskunstenaars!

FRANK103 zei

Toch is het hier sommige dagen ook nog uitstekend te doen, vorige week zondag kon ik de hele dag in een tshirt in de tuin zitten. Maar afgelopen dagen lijkt de herfst te zijn begonnen. Het hoort erbij, al vind ik 23 graden ook erg plezierig!

Renesmurf zei

Ja, hoe dichter bij de evenaar des te warmer het is.