Wij zijn Albert en Mara en wonen negen maanden per jaar in Spanje en zijn drie maanden verdeeld over het jaar met vakantie in Nederland vanwege onze kinderen en kleinkinderen.

zaterdag 5 november 2016

Achtste editie Ruta de la tapa Erótica in 2016

In Fuengirola en Los Boliches staat de komende weken weer een ‘erotische tapasroute’ op het programma onder de naam ‘Ruta de la tapa erótica de Fuengirola’. Deze kan tussen 4 en 20 november worden afgewerkt. Het gastronomisch evenement begon in 2009 met dertig deelnemende ondernemers, dit jaar is het aantal ruim honderd. De naam van het evenement heeft te maken met de veelal sensuele namen van de tapa’s zelf als de de ‘erotische smaak’ van deze minigerechten.

Tijdens de Ruta de la tapa erótica de Fuengirola 2016 kost bij de
deelnemende bedrijven een tapa mèt een drankje 2,50 euro.


Op vrijdagavond 4 november 2016 in Bar El Rio in Los Boliches waar we onze eerste 'tapa erotica' van dit jaar namen.
Hij was lekker en smaakte uitstekend! Er zullen er nog velen volgen! Dat weet ik zeker. Grtz Mara

4 opmerkingen:

FRANK103 zei

Een culinair zeer verantwoord blogbericht, daar lust ik er wel meer van! Kom maar op met meer van dit soort smaakvolle berichten!

Renesmurf zei

aha, oke, eten dus. Daar heb ik weinig mee.

rias-weblog zei

Ja daar zou ik er wel eentje van willen proeven. Toen ik de foto zag van de gele boeien dacht ik ook even dat het van die lekkere happen waren:-)
Lieve groetjes, Ria

gerdaYD zei

Dat ziet er heel lekker uit! Heb je er ook het recept van gevraagd?