Wij zijn Albert en Mara en wonen negen maanden per jaar in Spanje en zijn drie maanden verdeeld over het jaar met vakantie in Nederland vanwege onze kinderen en kleinkinderen.

zaterdag 3 december 2016

Zwijmelen op zaterdag met Vince Gill

Volgende week is het tijd om het vliegtuig te nemen naar Holland. We willen graag de Eindejaarsfeesten samen vieren met onze kinderen èn kleinkinderen. Daarom doen we vandaag mee met Zwijmelen op Zaterdag met dit nummer van Vince Gill.
Grtz Mara

P.S. Het onsteken van de Kerstverlichting in Málaga stad was weer een feest.
Zie foto's hier onder.

I'll be home for Christmas

Op donderdag 24 november j.l. werd de Kerstverlichting feestelijk ontstoken in de
Calle Larios, de winkelstraat van Málaga. Heel veel mensen waren toen aanwezig.
Dagelijks is er om 18.30 uur en 21.00 uur een lichtshow met muziek.
Tot en met Drie Koningen (6 januari) blijft de verlichting branden.
Wij zijn op vrijdag 25 november gegaan en toen was het rustig.


(foto's via Ayuntamiento Málaga) - Voor meer Zwijmelen op Zaterdag, klik hier.

15 opmerkingen:

Melody Steenkamp zei

toepasselijke keuze. al is het nog vroeg, ik wens jullie heel fijne dagen.

Marja zei

Schitterende foto's. Het nummer is ook zalig. Ik wens jullie heerlijke weken met kinderen en kleinkinderen. Welkom terug.

Renesmurf zei

ja, mooi hoor! Gek he, hier wachten we eerst een goedheiligman uit Spanje af voor we met kerst beginnen, hoewel, dat wordt ook steeds minder.

gerdaYD zei

Goede morgen M & A. WOW, dit is precies de mooiste kerstverlichting die ik ooit zag, wat een schittering... En jullie hebben er bovendien knappe foto's van gemaakt, iets wat in deze omstandigheden niet evident is!
Binnenkort verwisselen jullie dus het mooie Spanje voor het koude Nederland. Maar zo koud is het er nu ook weer niet, zeker niet in jullie hart als je de eindejaarsfeesten samen met jullie nakomelingen mogen vieren...

http://hartelijkehothulk.wordpress.com/ zei

Mijn eerste kerstliedje wat ik hoor.
Maar ik vind de verlichting een stuk mooier! 😉

http://hartelijkehothulk.wordpress.com/ zei

Mijn eerste kerstliedje wat ik hoor.
Maar ik vind de verlichting een stuk mooier! 😉

Dwarsbongel zei

Welkom terug! Sinterklaas is jullie al voorgegaan deze kant op! Sommige mensen hebben inderdaad ook al een kerstboom opgetuigd.
Feestverlichting in de winkelstraten hangt her en der ook al een tijdje, want in september (of zelfs eerder) liggen de pepernoten en chocoladeletters al in winkels.
Vince Gill is voor mij een onbekende, al had ik de naam wel eens gehoord. I'll be home for christmas heb ik vaker gehoord uit diverse kelen, of zo je wilt, luidsprekers. Ik was er nog niet helemaal voor in de stemming, maar dat zal nog wel komen... ;)

Melody Steenkamp zei

mooie verlichting inderdaad zeg. is wel anders daar dan hier.

Trees Van der Vliet zei

Mooi nummer... mag voor mij iets sneller!
Wat prachtig die verlichting zeg.. een heel ritueel zeker?
Buen viaje...en een fijne tijd in Nederland!
Salu2

CorryR zei

Nou kun je 5 december wel in Spanje zitten, maar Sinterklaas is daar niet hoor! Die zit fijn in Nederland. Maar misschien komen jullie hem tegen onderweg. Je weet maar nooit. Goede reis gewenst en een fijne eindejaars tijd in Nederland. Geniet ervan!

FRANK103 zei

Wat een schitterende verlichting! Hier zijn we tot as maandag in de Sinterklaas sfeer, daarna gaan we pas over op kerst!

Nietzomaarzooo zei

Op 6 december mogen de Kerstliedjes weer (van mij). Maar ok..3 dagen te vroeg is eigenlijk geen probleem, vooral als ik naar die prachtige verlichting kijk.
Geweldig zeg!

rias-weblog zei

Schitterende foto's en mooie muziek
Welkom terug in Holland samen met de kerstman :-)
Lieve groetjes

natasja zei

Zo dan! Dat zijn nog eens lampjes. En wat een drukte op straat!

ariadnesdraad zei

Het blijfr bijzonder, als de lichtjes er weer zijn