Wij zijn Albert en Mara en wonen negen maanden per jaar in Spanje en zijn drie maanden verdeeld over het jaar met vakantie in Nederland vanwege onze kinderen en kleinkinderen.

zaterdag 4 februari 2017

Op Málaga aeropuerto nog geen vlucht naar de maan

Dit autootje kwamen we tegen in de vertrekhal van de luchthaven Málaga die gebruikt wordt door "The Police".

De foto bracht ons op het idee om weer eens mee te doen met Zwijmelen op Zaterdag.
Fijn weekend. Grtz Mara

Nog een foto van dit politieautootje, nu van de andere kant.

Voor meer Zwijmelen op Zaterdag, klik hier.

11 opmerkingen:

Marja zei

Leuk dat jullie weer eens meedoen met zwijmelen op zaterdag. Het autootje vind ik schattig. Zou de politie daar wel indruk mee maken?
Fijn weekend.

Nietzomaarzooo zei

Dat autootje is toch veel te popperig om stoer mee te zijn? Lijkt meer een golfkarretje. De muziek is heerlijk.

rias-weblog zei

Het autootje lijkt invalideautootje van mijn overburen.

Mooi muziekje
Lieve groetjes, Ria

CorryR zei

Autootje lijkt een beetje op zo'n 45-kilometer wagentje. Zouden ze daar wel een rijbewijs voor moeten hebben. Muziek is lekker om naar te luisteren, maar spreekt mij niet echt aan.
Lekker maar weer genieten daar!

Melody Steenkamp zei

leuk autootje maar ik geloof toch dat ik mijn eigen liever zou gebruiken, tocht minder.... en dat reisje naar de maan, neuh staat ook nog niet op mijn verlanglijstje .

Fijn weekend.

riet epietz zei

Blijft gewoon een lekker nummer, met de toch wel heel herkenbare stem van Sting. Police zit niet in onze verzameling, Sting wel natuurijk!

tagrijn zei

Grappig autootje, maar ik zie de politie hierin geen wilde achtervolgingen inzetten!
Antw. Nee, ik ken die steeg in Harderwijk niet.Ken er alleen de weg via 'gebaande wegen'! Zal er mijn familie naar vragen.

gerdaYD zei

Goede morgen A & M. Fijn dat jullie weer eens boven water kwamen op je blog en dan nog met zo'n mooi zwijmellog waarvan het weer genieten was! Ook het wagentje is heel merkwaardig, zo iets heb ik nog nooit gezien, bedankt dus om het hier met ons te delen...

Renesmurf zei

Ik vind er niks aan, teveel stickers die afleiden. Maar ik heb sowieso weinig met wagens.

FRANK103 zei

Mijn broer had de lp van The police, schitterend vond ik die! Ik heb er later een verzamel cd van gekocht, maar het grut is er niet zo'n fan van en dus worden de deuntjes van the police of van Sting hier niet zo veel gedraaid.
Het filmpje lijkt trouwens gemaakt te zijn bij Cape Canaveral, bij Houston. Daar ben ik ook ooit geweest, als tourist. Een topper dus, deze zwijmelaar!

FRANK103 zei

Cape Canaveral, zo heet het space center bij Houston dus niet. Space center Houston heet het! Afgezien van de naam, die Saturnus raket ligt daar dus, althans, die lag daar in 1993!