Wij zijn Albert en Mara en wonen negen maanden per jaar in Spanje en zijn drie maanden verdeeld over het jaar met vakantie in Nederland vanwege onze kinderen en kleinkinderen.

zaterdag 25 maart 2017

Van wintertijd naar zomertijd met deze gouwe

Van wintertijd naar zomertijd met deze gouwe ouwe uit 1965 van Marianne Faitfull.
Voor vele mannen in die tijd was zij het "Ideale meisje uit de Sixties".
Nu zijn de meeste deelnemers aan Zwijmelen op Zaterdag vrouwen, dus die
hebben dat gevoel niet meegemaakt. Mijn lief wel. Ik wens jou als vrouw
een mooi lenteweekend. Grtz Mara

De zomertijd begint op de laatste zondag van maart en eindigt op de laatste zondag
van oktober (het begin van de wintertijd). In totaal duurt de zomertijd 31 weken,
oftewel 217 dagen.
Zomertijd: In de nacht van zaterdag op zondag worden de klokken om 2 uur een uur
vooruit gezet, dus van 2 naar 3 uur.



Voor meer Zwijmelen op Zaterdag, klik hier.

12 opmerkingen:

Marja zei

Leuk dat jullie met ons meezwijmelen vandaag. Een heerlijk nummer uit onze jeugd. Dank je wel.

Renesmurf zei

En nu komen weer in de goede tijd, de tijd van het licht!

gerdaYD zei

Goede morgen A & M en een even goed weekend gewenst. Tja, het is terug zover... dat wordt alweer een hele aanpassing voor onze inwendige klok. Nu ja, we zullen daar ook weer aan gewoon worden.
En je hebt me weer heerlijk laten zwijmelen met Marianne Faithfull, bedankt hoor!

rias-weblog zei

Dank je voor dit plaatje van Marianne Faithfull
Heerlijk om weer te horen.

Ik wens jullie een fijn zonnig weekend

Melody Steenkamp zei

Ja tijdverschuiving hoeft voor mij niet... maar oke we zitten er nou eenmaal aan vast voorlopig..

mooie muziekkeuze. fijn weekdn.

Trees Van der Vliet zei

Oh wat een heerlijk nummer!
Pure nostalgie! Fijne weekend!

AnneMarie Winter zei

Ken deze plaat ook wel ondanks is toen pas 10 was. Erg leuk om weer te horen.

Nietzomaarzooo zei

Is dan ook een plaatje van een vrouw, dus ik snap die mannen wel.

Frederique zei

Het blijft een heerlijk nummer. Een echt zwijmelnummer. Leuk dat jullie weer eem keer meedoen. Fijn weekend.

Liefs Frederique

gerdaYD zei

Goede zondagmorgen A & M. Niet te veel last gehad van dat uurtje minder slaap? Nu ja, bij jullie is dat geen 'staf' hihi, als je met de zon kan opstaan is het elke dag feest!

FRANK103 zei

Leuke goude oude!

Dwarsbongel zei

Eén van de mensen met een opvallende positie in de entourage van het Rolling Stones verhaal ( https://nl.wikipedia.org/wiki/Marianne_Faithfull ). In mijn onschuld, onnozelheid en naïviteit heb ik altijd een zwak voor haar gehad en dat zal ik blijven verdedigen!