Wij zijn Albert en Mara en wonen negen maanden per jaar in Spanje en zijn drie maanden verdeeld over het jaar met vakantie in Nederland vanwege onze kinderen en kleinkinderen.

zaterdag 22 april 2017

Flowers for a lady

Best plezant om bloemen vanuit een trein te bekijken. Doe je met ons mee.
Daarna nog een muziekje dat er mooi bij past. Heeft hij uitgezocht.
Grtz Mara
- Click on photo to enlarge -


foto's zijn gemaakt door fb vriend Cornelius Koelewijn

Voor meer Zwijmelen op Zaterdag, klik hier.

15 opmerkingen:

Marja zei

Dank voor deze schitterende combinatie van beelden en muziek. Ik heb ervan genoten.

http://hartelijkehothulk.wordpress.com/ zei

Welke lady houdt niet van bloemen?
Een prachtige bloemlezing.

Trees Van der Vliet zei

Prachtige foto's! Die bollenvelden zijn prachtig. 2e Paasdag een mooie route door NH gereden. Ik had geen idee dat ze daar ook waren, die bollenvelden.
En het nummer raakt me.. emodoos ben ik hoor! Prachtige muziek, ik houd van piano!
Fijne weekend lieve mensen! Saludos!

gerdaYD zei

Goede morgen A & M en ee neven goed weekend gewenst.
Wow, dit logje kan tellen, je slaat er drie vliegen in met één slag: de mooie trein en dito bloemen en dan dat heerlijk clipje... het was een genot om met jullie mee te zwijmelen!

Melody Steenkamp zei

Ik trein dan wel nooit maar die bollenvelden zie ik wel graag en tegenwoordig hoef ik daarvoor niet meer ver te reizen, op zo'n 15 minuten vanaf hier liggen er veel, en het aantal groeit.

mooie muziek... en ja bloemen, wie houdt er nou niet van.

Fijn weekend.

Nietzomaarzooo zei

Prachtig zijn die bollenvelden. Ik verdenk Schiphol ervan dat ze pal onder de aanvliegroute er ook nog een paar hebben laten neerleggen. Look....Tulips :) Maar ziet er zo mooi uit. Ook vanuit de trein.

riet epietz zei

Altijd een verrassing als je vanuit de trein de bollenvelden ontdekt.
Maar natuurlijk nóg leuker om er op de fiets langs te rijden want dan kun je de bloemen ook ruiken. Jammer dat het me ondertussen te ver is om erheen te fietsen maar hier kan ik toch even genieen van die bollenpracht.

CorryR zei

Nou, deze lady houdt ook erg van bloemen, zelfs zo dat ik voor mijzelf soms een boeket bestel bij Topbloemen.nl Die hebben prachtige bloemen en prima kwaliteit. Aanbevolen!
Melody schreef het al: hier in de buurt zijn ook steeds meer bollenvelden (Hooghalen, Bovensmilde) Prachtig!

rias-weblog zei

Ik hou ook veel van bloemen en dan het liefst veldbloemen. Voor ik naar vriendin ging plukte ik nog een bosje bloemen, 'n paar pinksterbloemen, madeliefjes kleine viooltjes en zelfs enkele takjes vergeet-me-nietjes.
Ze was er zo blij mee, ze kent me.
Prachtige foto's en prachtige zwijmel.
Lieve groetjes allebei

gerdaYD zei

Goede, hopelijk nu wat zonniger zondag gewenst A & M. Ondertussen zal de ruwe zee nu toch wat kalmer geworden zijn...

tagrijn zei

In de bollentijd met de trein naar Amsterdam is een vrolijk en kleurrijk feestje. Mooie plaatjes.

Dwarsbongel zei

Ah, de treinenliefhebber(s)! En die bloemenvelden, altijd wonderbaarlijk mooi omstreeks deze tijd van het jaar!
Toen ik rond deze tijd een keer aan het speuren was naar herkenningspunten tussen Egmond a/z en Bergen(NH) realiseerde ik me ineens dat mijn vader mogelijk in de meidagen van 1940, omstreeks de Duitse inval, ook deze kleurige velden kan hebben gezien, toen hij daar gemobiliseerd was...

natasja zei

Och ja... die bollenvelden... Onderweg naar ons vakantiehuisje als we over Goeree-Overflakkee rijden, kijken we in deze tijd van het jaar ook onze ogen uit!

Kiekplaotiesenzo zei

Prachtig al die bloemen, zondag naar Dronten geweest en keek mijn ogen uit over al die bloemenvelden.
Sorry, jullie zijn van de treinen en ook van daaruit is het genieten van de bloeiende akkers en vooral veel pinkersterbloemen gezien en dat doet me weer denken aan vroeger....

gerdaYD zei

Goede morgen M & A. Bedankt voor jullie lieve reacties hoor, ze gingen me recht in het hart!