dinsdag 28 april 2015

Naar de bollenvelden in Lisse

Maandag 20 april 2015 met mijn Honda CRX cabrio naar de bollenvelden geweest in Hillegom, Lisse en Noordwijkerhout. Foto 2 en 7 zijn gemaakt door m'n lief, en de rest van de foto's door mij (behalve de eerste natuurlijk). Ik had er echt zin in om foto's te maken want het was een schitterende dag qua zon en temperatuur. Bovendien gaven al die kleuren ons een fijn gevoel. De beelden spreken voor zich! Lente-Grtz Mara - Click on photo to enlarge -







10 opmerkingen:

Wim zei

Wauw! Dat is toch wel echt de moeite waard voor een foto :-)

John zei

Je was zelf ook kleurvol gekleed. Als je tussen de bloemen was gaan liggen was je niet opgevallen.
Grtz

Marlou zei

Goedemorgen!

Wat een heerlijke, bijzondere foto's!
Ik ben er ook geweest en het is zo prachtig om te zien!!

Fijne auto ook...

Dag!
Groet van Marlou

.

gerdaYD zei

Geknield voor de bollenvelden, niet om ze te aanbidden maar om er schitterende foto's van te maken! Het is natuurlijk allemaal mooi om zien, maar je moet het nog knap weten vast te leggen ook!

Trees zei

Ben er nog nooit geweest, maar het ziet er prachtig uit. Ruiken ze ook die bloemen?

Chantal zei

De bollen hebben Mara op de knieën gekregen haha

Marjolijn. zei

Mooi zo tussen de bollen...!!

FRANK103 zei

Dat zijn schitterende kleuren daar! Zelf hoef ik niet helemaal naar Lisse, hier in Egmond zijn ook genoeg bollenvelden te zien. Als ik morgenochtend een rondje ga rijden op de racefiets zal ik de camera meenemen.

די מריו zei

Mooi he die kleuren, daar krijg je toch geen genoeg van.

Love As Always
Di Mario

Renesmurf zei

Ja, dat is echt lente he! En als je toch in Nederland bent, even genieten!